Sunshine Benm oğlum 13 aylık oldu bende ilk defa bugun regl oldum 🤭 sizler kaçıncı ayınızda oldunuz ?
Sunshine aliismom aman dikkat 😀 ben birincide çok zorlandım hala gece ıykularımız yok ikincisi bilmiyorum kafama huni takar gezerim 🤣
Sunshine YelizDmr ben emzirmeyi azalttım o yüzden regl oldum heralde 🤨 günde 2 kez emziriyorum birde gece 1 kez
Sadus Sunshine hayır olmuyor ben 2 yaşında kadar ilk bebegimi emzirmiştim inşallah bu bebegimide 2 yaşında kadar emer
Sfk Sunshine muhtemelen dediğiniz gibi çünkü biz emzirdikce hormon salgilaniyormus ve bu da bizi sanki ayni hamilelikteki gibi regl olmaktan koruyormus.
YelizDmr Sunshine ben iki saatte bir emziriyorum emrizmekle alakalı mı bilmiyorum. Herkesin bünyesi farklıdır 1 seneye kadar normalmiş düzensizlikler
Ummuscetinkaya Sunshine evet doktorum bana 3 yaşına kadar emzir 3 yaşına kadar regl düzenli olması beklenmez hatta 4 yaşına kadar bile olmayabilirsin dedi
KoalasMom Sunshine Yani değil bence, sık emziriyorum bazı aylar birkaç gün geçtiği oluyor ama doğum sonrası düzensizlik normal zaten
Ummuscetinkaya Sunshine 7 buçuk aylıkken bir kere oldum sonra 9 aylıkken oldum sonea 11 aylıkken oldum aonra 13 aylıkken😂 şu an 16 aylık 3 aydır düzenli daha
morkalp SeherRonyaMelek Merhaba biraz alakasız olacak ama nerelisiniz? Bizim buralarda Ronya ismi çok yaygındır da merak ettim o yüzden 🤗