Hanımlar merhaba doğum yapalı 36 gün oldu bel kalça kemiğinin birleştiği yerde ağrılarım var eğilip kalkerken yada otururken aşırı ağrılarım oluyor buna katlanabiliyorum ama bazı hareketlerimde -özellikle bebeğimle konuşmak için eğildiğimde - sırtımdan boynuma doğru şiddetli bir ağrı ve baskı oluyor sanki belimin boynumun üzerinde kilolarca ağırlık var gibi yaklaşık 20-30 saniye sürüyor ama bu ağrıya katlanması biraz güç😪 bu ağrı sanki omurlardan yayılıyor gibi hissediyorum bir süredir neredeyse hergün bir iki defa oluyor normal doğum sonrası olan bir ağrı mı yoksa önemsemem gereken bir ağrı mı bilemedim yaşayıp yaşamadığınızı söylerseniz sevinirim bu koronada hastanelerde dolaşmak istemiyorum 😔🙏🏻