Merhaba anneler üst sol arkadaki dişlerim ağrıyor ve sanırım iki tanesi çekilecek. İğneden ayrı diş çekiminden ayrı anestezi sonrası emzirememekten ve kızımın meme de meme diye tutturmasındna ayrı korkuyorum. Emzirirken diş çektirdiniz mi hiç sütü sağıp dökmem vs gerekiyor mu acaba? Bir de ÇOK KORKUYORUUUUUMMMM 😥😥😥😥😥🥵