Deryadoga Benim bebeğim tam 3 aylık ağlama krizleri başladı uyanık kaldığı saatleri sürekli ağlayarak geçiriyor geceleri de artık 1 saatte bi ağlayarak uyanıyor sizler nasıl aştınız bu durumu benim gibi yaşayan var mı ?