ikizlerinannesi2985 bize şehir hastanesi 21.00 a randevu verdi benim bebegu de öğle uyutma demişti uytmadim ama çok zorlandım çocuğun uykusu basi na vurdu normal uyku saati olan 21.00 da da uymadi bu sefer🙃Bu seferde ben uyumayacgim dedi herhalde 😊 insAllah siz kolay atlatırsıniz pek bişey yok bebekler uyursa o saatte elektrot bagliyorla yarım saat anca sürüyor test Allah yardımcın olsun canim