Ocakannesii ben yaptım. Çok güzel bir şey. Mesela 10 da kahvaltı yapıyorsun, akşam 8 e kadar öğle akşam yemeklerini yemelisin. Tabi kalorili şeyler değil, sağlıklı ve ekmeksiz şeyler yemek gerekiyor. Sonrasında hiçbir şey yemiyorsun. 1 haftada 2 kilom gitmişti, kişiden kişiye göre değişir :) bence zaten vücut da dinleniyor iyi oluyor. kolay gelsin.