Arkadaşlar uykusuz ve yorgun bir gündem merhaba. Bu dönemde olanlar napıyorsunuz, nasıl başa çıkıyorsunuz? Emekleme artı ayağa kalkmayla hiçbirşeyle iki dakikadan fazla ilgilenmiyor. Biz işten gelince tamamen başka bir bebek oluyor nazlanıyor mızmızlanıyor oyalamak çok zor oldu. Üstüne yarım saatte bir uyanıyor geceleri. Çok zorlamaya başladı böyle. Bir yerlerde bişeyi yanlış mı yapıyorum diye düşünüyorum. Gündüz iki uyku yapıyor, bakıcı sürekli uyanıp tekrar uyuttupunu söylüyor. Uyku aralarını 4 saate çekmesini söyledim ama durmuyor huysuzlanıyor diyor. Keşif aşamasında şimdi biliyorum heryer gitmek istiyor dokunmak elleme istiyor yapsın ama bari geceleri uyusun yaa 🤦♀️