SultanAnne Sevgili anneler saçlarınıza nasıl bakım yapıyorsunuz, önerileriniz nelerdir? Uzun zaman olmuş bakım yapmayalı, saçım dökülüyor oldukça yıprandı el atma zamanı geldi artık 💁🏻♀️
VERA19 SultanAnne Hindistan cevizi yağı sürüyorum 3-4 saat kadar bekletip sonra banyoya geçiyorum normal şampuanımla yıkanıyorum.Baya yumuşatıp parlaklık veriyor hoşuma gidiyor😌
Adellaamm SultanAnne ben zeytin yağı sürüyorum saçlarım bayaaa uzun ve çok kalın bı saçım var. Saçlarımi öncesinde tariyorum, sonra zeytin yağını iyice uyguluyorum diplerine. Saçlarım çok ve uzun olduğu için bayaa uğraşıyorum sonra tepeden topuz yapıyorum. Evin işlerini falan hallediyorum kızlarımi uyutuyorum. Ondan sonra banyo yapıyorum. Galiba saçlarımın dökülmeyip bu kadar uzun ve yoğun olması buna bağlı 🤗
anna SultanAnne Her banyodan önce hindistan cevizi yağ suriyorum, 2 haftada bir yumurta maskesi koyuyorum ve 2-3 ayda bir kesim ve sac botoksu yaptiriyorum.
Peki SultanAnne zeytinyağı+sarımsak maskesi yapıyorum haftada 2-3 gün (saçlarım çok az olduğundan dolayı dolgunlaşması ve parlaklık vermesi için) haftada 2 gün duşta keratin maskesi yapıyorum 5 dklık o da saç kırıkları oluşmasın diye 🧖♀️ 3 ayda bir de saçımı kestiriyorum 💇🏼♀️
VERA19 SultanAnne Belli bir zaman belirlemedim,aklıma geldiğinde yapıyorum.Bazen duşa aniden giriyorum öncesinde sürüp beklemeye vaktim olmuyor😅 Ama ayda 3-4 yapıyorumdur
SultanAnne VERA19 o zaman geniş vaktim olduğu zaman uygularım bende de oluyor o, fırsat bulup aniden giriyorum😂 fırsat bulunca ne kadar bekletmek gerek peki son sorum 🤭😂🥰
SultanAnne Adellaamm aa maşallah 🤩 benim de saçlarım önceden çok uzun ve gürdü ama çok döküldü. Hakiki yağ mı peki? çok teşekkür ediyorum 😍
Adellaamm SultanAnne yok yaa hakiki olmasına ne gerek var zaten saç sonuçta. Hakiki alıp da boşa masraf etmeyin🤗❤️
anna SultanAnne Tabi. Saci çok guzel oluyor. Benim kuafor enzo botoks kullanıyor. Botoksun markasi da önemli.