Selam kızlar. 8 ay 9 günlük bebeğimin ağzının koktuğunu fark ediyorum son günlerde. Henüz dişimiz çıkmadı belirtimiz de yok. Ek gıda alıyoruz haliyle dişi olmadığı için diş fırçalama falan da yapmıyoruz. Neden olabilir acaba doktorumuza sorucam bunu ama merak ettim yaşayan duyan birileri var mı neden olur ki. Anne sütü de almadık bu arada bir ay falan zorla sonrası hep formül süt. 6. Aydan sonra da ek gıdaya geçtik ve çok şükür herşeyi de severek yiyoruz ama ağız kokusu var hani böyle soğan sarımsak falan yedikten sonra olam bişey değil sürekli aynı şekilde değişik bir koku alıyorum.