Kızlar merhaba 2 buçuk aylıkbebeğim var ve hem anne sütü hemde mama veriyorum bazı mecburiyetlerden dolayı . Yalnız bebeğimin kakası günde 1 defa yapıyor bazen yapamıyor 2. Günde yapıyor :/ tabi küçüğünü sürekli yapıyor büyüğünü zorlanıyor ve diğer güne kadar yapamadığı zamanda oluyor biagai damlamız vAr kullandnıpımız yani sizce normalmi doyuyormu bi kaka sadece endişelenmelimiyim kilomuz çok şükür iyi sonkontrole gittiğimizde iyiydi ayımıza göre ama kakası kafama takıldı ?