Nihayet 1 günümüzü emziksiz geçirebildik 🧿
Sabah erken uyandı biraz arandı çekmeceyi karıştırdı bana hic söylemiyor ama farkındayım emziklerini arıyor yerini unutmamış cakallll😄
uykuda ağzını açıp kapatıyor geceyi de rahat geçirdik gibi sadece dalarken biraz zorlandık.
hala tek uykuya dusuremedigim icin bence dalma konusunda zorlanıyorum ama ne yaptırsam bi turlu sabah uykusundan vazgeçirmedim. Onuda hava iyice ısınsın sabah uyanınca biraz dolaşmaya çıkarız geldikten sonra uyuruz belki öğlen uykusu ile aradan çıkar diye düşünüyorum bilemiyorum 🤓