Zalimsin boncuk- akşama yine artacak diyo da hadi inşallah dedim artsın ana paraya bişey olmasın da işin kötüsü bana 1000 TL verecekti neye harcarsan harca diye o yalan olacak diye Bi miktar üzülüyorum 😂
Tugbabu59 Mom34743 dent bende aldım beklemedeyim 10 güne artış olucak diyolar ama bakalım xrp wardı bende dün sattm şimdi arkasından bakıyorum yükselişine btt desen bizi bitirdi winden inşallah yüzümüz gülüüür
Mom078 MarlaSinger Yok ben gayrimenkul ve galeri sektörüne yatkınım onların al satı daha güvenli 😂 malım elimde olcak görmem lazım içim öyle rahat eder
Zalimsin MarlaSinger bizi dinleselerdi zamanında zaten şimdi 2 evi 3 arabası vardı kocaların 😂 abarttım ama hep dinlemedikleri için oluyo
alerjikbebek Kızlar bişey sorucam 57 iken btt aldık sonra f dün 92 den aldık tekrar sizce hisselerin hepsi 92 den mi işlem görüyor bilen var mı?
Tugbabu59 alerjikbebek bunu bende merk ediyorum ama sanırım çgrmüyo kar zarar birbirini dengeliyor muhakakk
alerjikbebek Tugbabu59 Ya hiç araştırıp bir cevap bulamadım. Ama sanıyorum ki son alınan üstünden degerlendiriliyor