Anneler merhaba , benim bebeğim erken doğdu doğduğunda kalbinde üfürüm vardı düzenli olarak çocuk kardiyolojisine kontrole götürüyoruz . Bugün yine gittik doktor normal dedi bi sıkıntı yok dedi ama raporda sekundum bölgede 2-3 mm lik iki adet defekt , L-R şant izlendi yazıyor defekt delik galiba .. 9 ay sonra yine kontrole çağırdı . Acaba böyle bi durumda olupta o deliklerin tamamen kapandığı kimseler var mı ? Yine de bi anne olarak endişeleniyorum