Mevosunannesi merhaba bizim de sürekli fiskirtmalarimiz vardı. Ağzına gelir gibi yutkunurdu yavrum. Üst baş etraf halı hep süt olurdu. Bebegimi az az sık sık emzirdim. Maflor plus ve nirse harveys kullandım. Beslendikten sonra uzun süre dik tuttuk babasıyla. Fışkırtma ile ilgili olarak yoğun bakım hemşireleri kokulu değilse sorun yok , pediatrist surekliyse acile git, aile hekimi çok emen bebek kusabilir, başka doktor kilo alımı iyiyse fışkırtma sorum degil dediler. İlgili olarak pediatristi idrar tahlili istedi, temiz çıktı çok sukur. Ben naçizane bunlara dikkat ettim. Çok zor ve çaresiz hissttigim günlerdi ama forumdaki anneler çok yardımcı oldular bana, araştırdım da . Allah yardımcınız olsun bu günler gececek inşallah.