Barış hocayı takip eden var mı?
Bir kadını dinledim şimdi kızında bademcik hastalığı varmış her 45 güne bir ateşlenirmiş, 8 yaşına kadar 2 havale geçirmiş en son doktoru bademciklerini almamız gerekiyor demiş.
Kadın bebeğinde oluşan travmayı bulmuş. Bademcik hastalığının travması elde edememekmiş. Anne de bebeği küçükken çalışmak zorunda kalmış ve bebeği annesini, anne sütünü elde edemeyince bu hastalık meydana çıkmış. Kadın bunu bir kaç kere çalışmış ve bingo 🎉
kızı 4 aydır ateşlenmemiş.
bizim sorunumuz da günümüzün hastalığı alerji
hadi gelin alerji bebek anneleri kendimizin travmasını bulalım. Süt alerjisine şöyle diyorlar
Travma ya da üzücü herhangi bir anda süt tüketiyor olmamız ya da hamile iken sütten tiksinmek ya da kendimizi süt içmeye zorlamak
varmı bunu yaşayan gelin konuşalım çözelim