MihrimahinAnnesii Bugün sağlık ocağı bu Damla’yı verdi ama ben kabız yaptığını duymuştum bebeğimin de kaka problemi var kabız değiliz ama zor yapıyo biraz emin olamadım siz de ne etkiler yaptı acaba