_eay_ Kızlar bebeğim gece 9 da yatıyor sabah 6 buçukta kalkiyor buraya kadar çok güzel ama gün içinde hiç uyumuyor desem yeri çok uykusu varmış gibi ağlıyor uyutuyorum en fazla taş çatlasın 20 dakika uyuyor sizinkilerde böyle mi ya😢
Baharkokulum _eay_ iki uyku arasında 3 saat ayakta tutuyorum. Oyun oynuyorum dışarı çıkarıyorum ve bir şekilde 3 saat uyanık kalmasını sağlıyorum. Sonrasında çok güzel uyuyor. Tavsiye ederim. 5 ay 24 günlüğüz
2kezanneoldu Benimde 6 yaşına gircek kızım var 2.'ye bidaha kızım oldu 21 günlük 6 senede unutmuş bebe bakmayı gece uyumuyor gündüz huysuz… 1 tane büyüttüm 6 yaşına getirdim ne zorum varsa bidaha bebe yaptım 😂😂😂😂😂ama yinede şükür iyiki varlar