Gazı bitti biticek diye beklerken bu seferde meme reddi başladı gazıda sanki dahada bir arttı gündüz nerdeyse hiç uyumuyıor açlıktan ağlıyor meme istemiyor meme mi alıyo çekiyo sonra hemen ağlayarak bırakıyo napcağımı şaşırdım sadece anne sütü alıyor biberon hiç vermedim bu durumda meme reddi olmaz diye biliyordum meğer oluyormuş sizler nasıl aştınız bu süreci kucağımda zıplata zıplata emzirmekten bel ağrısından oturamaz oldum