minnakim1 Quinmom canım sen annesin ne yapacağını en iyi sen bilirsin. Takılma kimseye haftada bir yıka senin derdi bende biliyorum giydirirken ağzını parçalayıp kanatmisti. Alışacak sabır et. Ben kuvvetinde yıkayınca aynı senin dediğin gibi oluyordu. Sonra banyoya birlikte girdik dizimde yıkadım çok mutlu oldu çıt yok. Sadece giydirirken ağlıyor sevmiyor. Dene sende istersen içinden geçene ve bebeğine ses ver gerisi boş
minnakim1 Quinmom yıkamayla gelişir vs. Diyenlere takılip stres yapıp üzülme. Yıkamasan gelişmeyecek mi ben katılmıyorum bu fikire anlamsız.
zeytinbacilar Quinmom Ben iki günde bir yıkarım bazen 3 günü bulur ev sıcak olunca havalar soğuk olsada sorun olmaz bence benim evim çok sıcak biz evde kısa kollularla duruyoruz daha uzun kollu hiç giymedim o yüzden bazen her gün bile soktuğum olur banyoya
Berrinsoyagazi14 Quinmom 6 aya kadar gün aşırı yıkadım sonrası Hazirana geldiği için hergün yıkadım , şimdi 15 aylık oğlum 3 günde 1 yıkıyorum. Popo hergün yıkanıyor o ayrı tabi😅Havalar ısınsın tekrar ,yine hergün yıkamayı düşünüyorum
annesinin_kizi Quinmom canım belki sık sık yıkarsın suyu sever Banyoya eşin ve sen ilk gir bir duş alın banyo güzelce ısınsın sonra bebeğini yıka küveti varsa suyla oynamasına izin ver hemen yıkamaya başlama küveti içine top felan koy Ben kızımı banyoya götğrmeden önce kıyafetlerini yatağın üstüne çıkarıyom ısınıyor biraz sıcak sıcak giyiniyor
minikcancan dontsleppyunhappy evet denedim durulama kısmı şampuanın zor oldu ama ağlama krizi minimuma indi buna şükür 😂
BarlasMomm Quinmom biz 3 ayligiz dogdugundan beri iki gunde bir yikiyorum bence haftada bir cok uzun hem bebeginizin suya alismasi lazim benim bebegimde cok agliyordu alistirdim. Benim fikrimce evinizin sicakligini arttirin banyo yaptirirken ve daha sık yıkayın hem su vücudunada iyi gelicektir
dontsleppyunhappy minikcancan ya cok şampuan sürme, iki günde bir yıkıyınca cok gerek olmuyor çünkü. Yada bizim saçımız hep azdı ondan da hemen bitiyor köpürtme durulama. Ama alışır bu şekilde canım, iyi banyolar 🐣
Papatyaseverr Quinmom bizim kücüklüğümüz yaza geldi ben 2-3 günde bir yıkıyordum ama suan havalar biraz serin haftada 2 yıkatabilisiniz
Mommy_ Quinmom Oglum 10 gün sonra 22 aylık olacak doğduğundan beri neredeyse her gün yıkarım. Atladığım nadirdir. Acaba usuyecek telaşı ile hızlı hızlı giydirmek istediğiniz için mi ağlıyor? Uzerini giydireceginiz odayı onceden istirsaniz üşümez aslinda ama haftada iki yıkanabilir belki. Bir hafta uzun geldi bana açıkçası.
melisitos Quinmom suya alışık olmadığı için krizleniyordur. Haftada 1 yikadiginiz için de alışamıyordur. Başta bizim bebis de öyleydi yılmadan gün aşırı yıkadık. Aslinda her gün yıkamak lazım ama üşeniyorum 🤣 şimdi banyoyu çok seviyor ve öyle uzun zaman da gecmedi henüz 3 aylığız. 🥰 Yeni doğmuş bebeklerin de sudan korkması çok karşılaşılan bi durum. Yıkadıkca alınşacaktır diye tahmin ediyorum.
Mlkmhrrm Quinmom en az haftada 3 gün yıkıyorum 5.5 aylık oldu miniğim çok şükür bir sıkıntı yaşamadık bugüne kadar banyo havlusu ile kurulayıp battaniyeye alıp 3 4 dk ısıtıyorum sonra giydiriyorum yoksa bizimkisi normalde bile giyinmemek için yırtınıyor üşütür hasta olur diye korkuyorum. Battaniye ile ısıttıktan sonra giydirirseniz belki sakinleşir.
Mavi_kiz1 Quinmom ben de ilk zamanlar ağlıyor diye seyrek yıkıyordum ama yikadikca suya alıştı ,bir de yüzüne su degdirmeyince ağlamıyor su değdiği zaman ağlıyor benim bebeğim. Siz de deneyin isterseniz
tlynlll Quinmom günaşırı yıkıyorum banyodan sonrası rahatlayıp uyuması büyümesi açısından da iyi oluyor bence arayı uzatmayın evdeki ısıyı arttırın yıkayın 🌺
Civcivimmm Quinmom banyo çocuğu hasta etmez eviniz heleki 22 24 ferece arasındaysa hiç korkmayada gerek yok banyo sonrası eylülde doğdu oğlum izmirde yaşıyorum kasıma kadar nerdeyse yaz gibi olur hava hergün yıkadım göbeği düştükten sonra havalar soğuyuncada gün aşırı yıkadım eğer kakası bulaştıysa sırtına hergün yıkadığımda oluyo ama benim oğlum banyo seviyo. Eğer sevmeseydide 3 günü geçirmezdim diye düşünüyorum çünkü çocuklar ne kadar ağlasada banyodan sonra aşırı rahatlıyolar ve uykuya geçişleri kolaylaşıyor ben böyle düşünüyorum. Hatta kasıma kadar hergün yıkadım dedim ya hergünde banyı sonrası en az 5 dk masaj yaptım oğlum 7 aylık 1 2 aydır yüzünde egzama var diye o mu tetikliyo acaba diye masaj yapmayı bıraktım ama uyku etkisindeki gücüne inanıyorum ben. Yinede her bebek farklıdır her bebeğin annesi bebeği için en iyimolanı bilir ve yapar bunyüzden sizin için ne doğruysa içinize nasıl siniyosa öyle yapın 🌸