Quinmom
Biz de nerdeyse haftada bir yıkıyoruz. Banyo hasta yapmaz aslında, üşürse ya da terlerse hasta olur çocuk ama yakamıyoruz yani kombiyi. Üst kattakiler yok, ev ısınmıyor. İçeriyi 22 derecede tutmak için 600e yakın ödüyoruz. 800-1000₺ verecek durumumuz da yok açıkçası doğal gaza 😔 Yani üşür hasta olur diye çok takıntım yok aslında, eldiven şapka bile 10 günlük olduğunda kullanmayı bıraktım, tek kat giydiriyorum, ev 22 derece, uyuduğumuz oda 20 derece. Kışın hava 10 derece üstü olduğunda 5 dk hava almaya hep çıkardım bir şey olmadı çok şükür ama banyo başka, kendim bile üşüyorum banyodan sonra ne bileyim 😃