2 ay önce başvurmuştum yatmış mıdır hanımlar kaç gün içinde yatıyor bu
zezeeyyy bebeğin 40ı çıkınca çıkmıştır bnde öyle aldım
zezeeyyy 2 ay sonra yatıyor dedı bıze ptt
zezeeyyy 50 isgunu sonra yatiyir. Edevletten kontrol edip gidebilirsiniz
2 ay sonra yatiyor. Ben 2 ay sonra ptt ye gidip almistim parayi
Nasıl başvuruyoruz?