Merhaba.Kızım 8 aylık çok şükür ek gıdada sorunsuz ilerliyoruz .Ama sorun kızım da değil bende galiba.Ne kadar ek gıda yerse yesin mama Vermeden içim rahat etmiyor.mesela bir kase çorba yedirdim diyelim doydu biliyorum ama illa o mamayı vermezsem çocuk aç kalacak gibi hissediyorum .Siz nasıl ayarlıyorsunuz bu dengeyi?