Milagrosoreiro Bebekbaylar 42 ne ya ben ortaokulda 42 kiloydum en son daha da göremedim oraları ne güzel kilo 😬
Milagrosoreiro E_saryaninannesi Hareketsiz de olamazsın malum bebek.Bi kan değerlerine baktır canım çok yemiyorsan bi yanlışlık vardır
Milagrosoreiro AntiFilozof Emziriyorum canım sadece anne sütü alıyo.Ben 75’ken diyetisyenle 66’ya kadar düştüm sonra bebeğimin aşırı hareketliliği başladı ve gitmeye başladı.9,5 aylık şu an Hazirana kadar 5 kilo gider diye düşünüyorum
sarpinko Milagrosoreiro spora gidiyodum bacagimi sakatladim.o kdar canm skkn ki.uc haftadr kendime gelemiyorum ve bacagmda gecmedi biliyomusun.ama ac kalma motivasyonum tam💪🏼
arzunur Milagrosoreiro bende 64ten 1 gr aşağı inmiyorum çok moralim bozuluyor ya 😭 55 hatta daha aşağısına düşmek istiyorum önceden hep o civarlardaydım alışamadım etli butlu olmaya 😂😂😂
SonSerce Milagrosoreiro evet şuan ideal kilodayım ama alt karnım var biraz daha doğumdan kaldı. Leslie yapıyorum bi kaç kilo daha gitsin ki abur cubura yer açılsın 😂
Baliminannesi Milagrosoreiro kızım 22 aylık felaket enerjik hiç oturmuyor, kızıma gel spor yapalım diyorum beni taklit ederek oda yapmaya çalışıyor öyle oyalanıyor😄😄