Nik_mik_yok Kızlar sınav sonuçları daha açıklanmamış ama kredi bilgileri girilmiş. Eşimin 35 kredi artmış, hepsini geçmişiz yani 😁 141 oldu . Bi online sınav daha olursa biter bu iş 🥳 var mı mezun olan
annesinin_kizi Nik_mik_yok benim kide 167 olmuş bende tüm dersleri geçmişsin bir sonraki sınava girdiğim zaman mezunum artık 🎉🎉🤗
NurSema01 Nik_mik_yok bende eşim için uğraşıyorum 😂 65 kredisi vardı 100 olmuş 😂🥳 online sınavlar bitti diyorlar inşallah bitmez 2 sınavla eşimi mezun etmem lazım 😂 kızlar size bi tüyo telegramda açıköğretim sınavları grupları var oraya girin sorular için 😉🤪
Morcivert061 Nik_mik_yok bir sonraki sınav e sınav merkezlerinde olucakmıs Temmuz ayında🤣 ben geçen sınavda mezun oldum. Eşimde kredi tamamladı 5zorunlu dersi kaldı
DurununAnnesi12 ben geçen sene mezun oldum 35 kredi verdiler 234 krediyi tamamlamam gerekiyordu tamamladım
Nik_mik_yok bir_pasa_annesi yok canım sınav sonucuna göre. Gecebildigin kadar almışsındır. 10 dersten sınava gitmiştik
Nik_mik_yok DurununAnnesi12 bende eşim için uğraşıyorum, kaç yıldır sınavlara giriyordu ,anca 30 kredisi vardı 🤣
Nik_mik_yok Berenbegum üzülme ya, temmuzda da var sınav, oda online olur muhtemelen .Ozaman bitirirsin 😊
Miniminnak22 Berenbegum aynen yüzyüze veya e-sınav merkezleri kurulacakmış oralarda olacakmış randevu alınarak.
Morcivert061 Nik_mik_yok okullarda bilgisayarlı sınıflar var. Bilgisisayar üzerinden ama hocalar eşliğindeki yapılıcakmış