Kizlar trendyol da satış yapmak istiyorum ama aklimi bazi şeyler kurcalıyor internetten arastrdim biraz şikayetimvar da yazılar var iste yeni olduğunuz icin size kargo bedava diyolarmis ama sonradan kargo faturasi çıkartıyormuş ya da satış yapamadigin zaman ceza para kesiyorlarmis gibi gibi bunlarin aslı var mi ? Bir de bebek kiyafeti satmak istiyorum komisyoj %23 çok fazla siz ne düşünüyorsunuz