21idil Kızlar kızım 2 aylık 5 gündür kakasını yapmıyor ilk defa böyle oluyor mama yiyordu artık yemşuor sadece anne sütüyle besleniyor geçiş olduğu içim mi böyle oldu acaba fikri olan var mı napmalıyım