Antlbulut bende bahar değil ama genel olarak alerji var toz alırken ütü yaparken çamaşır katlarken hayvanlara toz ve tüy barındıran her şeye hergün ilaç içmem gerekiyor emziriyorum da ve burnum nezle grip gibi salya sümük hapşırık desen aradı ardına cok çekilmez bir durum bna ilaç hitrizin kullanıyorum