CigdeminMevasi Kızlar selam önerdiğiniz yürüme arkadaşı varmı bazıları ağırlık verdiğinde kalkıyormuş bebeği düşürüyormuş o yüxden bazılarnda ise su haznesi varmış ağırlığı dengelemek için sizin kullanıp memnun kaldığınız varmı acaba
Mirac_21032019 CigdeminMevasi biz fisher priceın kopekcigini kullandik memnunduk.Cokta gerekli bisi degil pahali bisi ama.
Fun CigdeminMevasi biz fisher price kullandık çokta memnunum tutunup kalkmayı adım atmayı onunla başladı şimdi tamamen yürüyo koşuyo
Littlehoney CigdeminMevasi ben daha dün trendyoldan sipariş verdim mamatoyzun ilk arabam yürüme arkadaşını hem ahşap olması benim için önemliydi . Yorumları güzeldi zatwn ne zamandır bakıyordum güzelde indirime girmişti aldım bakalım 😊
Fun CigdeminMevasi aaa hayır hiç öyle bi olay yaşamadık hatta şöyle söylim şuan 13 kiloya yakın ve hala onunla oynuyo hızlı hızlı tutunup koşuyo kalkıyo öyle bi durum olmadı
CigdeminMevasi incitanemmm benm kızımda 8 ay 20 günlük bu ara tutunp kalkmaya alıştı oyüzden almak istiyorm☺️
Ozgeersin Ebebekten baby toys markasını aldım kalkma falan olmuyordu. Fakat aldığım en gereksiz şey diye düşünüyorum o zamanlar için,şimdi üstüne binip dolanıyor. Hep elimizden tutup gezmek istiyordu çünkü
nursocum CigdeminMevasi pilsanın almıştım 100 lira gibi bişeydi. Hepsi aynı işlevi görüyor gayette memnundum. 11 aylıkken yürüdü
CigdeminMevasi nursocum bazıalrında ağırlık arkada oldpu için düşüyormş bebek oyüzden tereddütteyim aslında
nursocum CigdeminMevasi yook hiç öyle bişey duymadım ben. Sevmez diye en uygununu aldım ama baya sağlamdı çokta sevdi
AsyaDuaOz @CigdeminMevasi Çiğdem’cim bence gerek duyup alma hem çok kısa süreli kullanılıyor hemde sevmeme durumu yüksek. Önce koltuk kenarlarında yürütmeye alıştır sonra tek tek adım attırmaya Asya o şekilde 9. Ayında yürümeye başladı😊
CigdeminMevasi AsyaDuaOz aa öylemi canım şmdi elimizden tutup yürümek istiyo sürekli bazende tabureye tutunup itiyor o yüzden sevebilecrğini düşünmüştm saol canm 😘