Kızım 5 Ay 24 günlük 1 gecesi bir gecesini tutmuyor ya bazen maşallah uyuyo ama bazen de böyle sabaha kadar beşik sallatıyo ciddiyim yani sabaha kadar sallıyorum bazen dalıyorum uykuya hemen ağlamaya başlıyor uyan tekrar salla ne zaman rahat günlerimize kavuşcaz yavrularımız sabaha kadar uyuyacak acaba. Sallamadan uyutanlara hayranım keşke becerebilseydim başta alıştırmasaydım sallamaya 😴😴 sizlerde durum ne kimler benimle birlikte sabahladı 😂😂 (ayrıca bu arada da eşime sinir oluyorum her ağladığında kafayı kaldırıp bebişin neden ağladığını sorup geri kafayı koyup uykuya dalıyor artık cevap vermiyorum muhtemelen onuda uyurken soruyor zaten 😂)