[silindi] ben doğduğundan beri kullanıyorum, her ay ortalama 1200 civarı kilo alıyor, gerçi henüz iki buçuk aylık 😂😂 3.ay kontrolünde bakacağız. Ayrıca ben haftalık evde de tartıyorum kilo almaya devam ediyor, sorun yok. Gaz ve kabızlık sorunu da yapmıyor. Çok memnunuz.