Anneler bebeğim 2.5 aylık burnu sürekli dolu çok dikkat ediyorum ama doğduğundan beri böyle yani üşütmeden mi bilmiyorum. Doktor mutlaka damla önerdi emmesi de biraz sıkıntılı çünkü, Ben de burun damlası kullanıyorum sonra da aspiratörle her sabah ve akşam temizliyorum. Ama kızım çok hareketlendi ve ikidir aspiratörle temizlerken burnunu hafif kanatıyorum 🥺 Şunu sormak istiyorum bu damlalar bağımlılık yapar mı? Bir de sadece damlayı damlatsam aspiratörle çekmesem yine temizlenmiş olur mu yoksa aspiratör şart mı?