05ay05az20e1sra14na9di3r27 Ilk reglim ayın 7 sinde oldu geçen ay ise 3 ünde olmuştu Şuan hala regl olmadım korkuyorum hamile olabilir miyim 🤧😓
Arassbusss 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Mevsimsel de olabilir canım benim 10 gün gecikmişti bi şey çıkmadı yine de test yap supheleniyorsan 🤷♀️
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Gunesannesi günleri tam oturdu mü oturmadı mi belli de olmuyo 2 kere regl oldum doğumdan sonra
Gunesannesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 düzensizdir henüz o zaman. Benim 5 ayını doldurmak üzere hala olmadım her ay test yapıyorum korkudan 🤦♀️
GizmofizmoE Gunesannesi aynı ben,ben nerdeyse 6 ay kocamı yanağımdan bile öpmediğim halde adet olmuyorum diye her ay test yapıyordum😂😂