peribelis Kızım 8 aylıkken eltimin kızı kucagına alıp düşrdü yere ve kafası fayansa denk geldi o an kızım bi baygınlık gecirdi ve nefesi gitti sarsmam ve yüzüne su atmamla kendıne geldi. Acile götürdüm ve tüm gerekli tahlıller tomagrfı feln cekildi. Beyninde herhangi bir sorun yok denildi. Ama kızım her düştgnde yada kafasını bi yere çarptıgında aynısı gibi oluyor, korktugu için dedik ama bilmyrm, Kimseye yaşatmasn Rabbim ama bu tarz birşey yaşayan var mı ?
gozdeninbulutu peribelis benim oğlum emeklemeye başladığında düşmeye başladı ama öyle birşey yaşamadım bir başka hastaneye falanda götürün her düşme de öyle oluyorsa canım