elfeyllzdmr Kızlar 1 aydır bebişlerinizle nasıl geçti 😍 sizi zorlayan en çok ne oldu ? Neler hissediyorsunuz
Ezgialp elfeyllzdmr sarılığı vardı, bu beni çok yıprattı gece saat başı kalkıp zorla uyandırıp beslemek.. şimdi 3 buçuk aylık çok şükür büyüdü 😊
Leyla-afra elfeyllzdmr sarılığı vardı saat başı bazen 2 saate bid kalkıp uyusa bile emdiriyordum daha sonra geçti şükür şimdi 5 aylık olduk
elfeyllzdmr Htcaks bir aydan sonra gaz için damla veriyolar diye duydum canım bi sor doktoruna istersen. Benimde bebeğim gündüzleri dalarak uyuyor, geceleri uyumuyor dala dala. Mırın kırın ediyor sürekli.bu beni çok yoruyor bu sıra.
UmmumuhammedAli Htcaks ahh benimde aynı😕 fışkırtarak kusuyor yediğini gazdan kendini sıktığından dolayı
elfeyllzdmr Ezgialp bizimde vardı başta gerçekten çok yorucu oluyor. Anneliğe mi alışayım kendi ağrılarımız mı geçsin bir de üzerine ilgimize alakamıza muhtaç yavrumuz var zorlayıcı dönem ilk aylar sanırım. Ve daha benim yavrum bir aylık. Tam olarak düzene girmesi üç ayı buluyor mu
mommohter Kızımda sarılık vardi ve çok zor uyanıyordu uyananana kadar ne çekiyorduk 😁 şimdi 43 günlük olduk çok şükür çok iyiyiz hiç sıkıntımiz yok geceleri 3 saatte uyandırıyorum gündüzleri kendi uyanıyor zaten gündüz 3 saat olmuyor 💃
elfeyllzdmr mommohter ya bizimkide çabuk uyanıyor. Bu sıra geceleri dala dala uyumuyor beni çok yoruyor bu durum. Gündüzleri uyuyor zor uykudan ayıktırıp karnını doyuruyorum. Gece oldu mu nerdeyse sabahı buluyor dalarak uyuması🤦🏻♀️
Ezgialp elfeyllzdmr 40ından sonra düzene girecek korkmayın girmezse de korkmayın her bebiş bir değil 🌸 şimdi bizim uyku düzeni dışında her şey yolunda 🥰