Mercimek2 Bebeğim 4 ayın içinde dün dr kontrolde 1 ay önden gidiyr çok kilo almış dedi 1490 almış 1 ayda önce emzir sonra mama ver diyor ams nizmki öyşe uyumaz li bende uyusun diye gece önce mamayı verip sınra emzryrm bilemedim napsam uyku düzenmzde yeni yeni oluşmştu uyanıorz gecelri ama bunada şükür öncelri hiç uyumuyrdu
Mercimek2 Aylahiramina sütüm yetmiordu başlangçta başta de kuz başlatmitı öyle devam ettik kilosu iyihdi ilk sarılk olmuştu kilosu düşmüştü falan hem emiyr hem mama veriorm
Mercimek2 Yagizata sütüm yetmiordu başlangçta başta de kuz başlatmitı öyle devam ettik kilosu iyihdi ilk sarılk olmuştu kilosu düşmüştü falan hem emiyr hem mama veriorm
Yagizata Mercimek2 benim bebeğim 4 ay 20 günlük 6,5 kg doktor mama verme dedi . Bir buçuk ay kaldı ek gıdaya idare ediyoruz. Çok zorunda kalınmadığı müddetçe mama verilmemeli bence . Şahsi fikrim. Kilosu epey iyi bebeğinizin zaten
Zafley Mercimek2 1,5 kilo mama ve meme de gayet iyi mamaya hiç gerek yok anladığım kadarıyla sütünüz artmıştır. Hiç mama vermemeyi deneyim derim.
Aylahiramina Zafley biz de 4 aylığız ve bu ay sadece 600 gr almış doktor ona bile güzel dedi sadece anne sütü bence mama yı
Mercimek2 Zafley evt ama gece sadece emzirrsem nemeyle doymayack daha sıj uyanack be daha çok memede kamak stur öyle olunca bilemedim 🥴