Bebeğim rahatsızdı ishal cuma günü de şiddetli kustu bugün ana sağlığa götürdüm normal dedi olabilir ateşi çıkar şiddetli öksürük veya başka bişey olursa hastaneye git dedi bu belirtiler gaz dan olabilir idrar yolu enfeksiyonu da olabilir dedi şimdi bebeğimin bıngıldağını farkettim biraz çökme var İnternet den baktım ishal ve kusma olduğu zaman vücut sıvı kaybettiği için çöküyomuş acil su verilmesi gerekir yada tedavi edici ilaç kullanmak gerekir diyo bebeğim 3 Aylık sabahı edemem ben stresten başına daha önce böyle bişey gelen var mıı ne yaptınız kaynatılmış soğumuş su versem mi çay kaşığıyla biraz biraz dün aile hekimi başka bi gaz damladı yazdı organik ve probiyotik demişti onun faydası olur mu yardım edin nolur içim içimi yiyo