Azraaa İyi aksamalar arkadaşlar kızım bugün tam 7 aylık oldu ama hala basını tutamıyor 5-6 saniye duruyor hemen boynunu büküyor çok üzüyor beni bu durum daha önce küçük olduğu icin önemsemiyordum ama devam ediyor oyle bir olayla karşılaşan varmi yardımcı olabilirmisiniz
MayneymisAltintop Azraaa kontrollerinizde doktorunuz herhangi birşey söylemedi mi? Çünkü 3 aydan sonra eğr bebek başını tutamıyorsa nörolojiye yönlendiriyorlar