Slm kızlar bır tanıdıgım dogum yaptı hamılelikte sekerı cıkmıstı ama cok fazla degıldı bır kac ay sonra duzene gırdı dogum yaptı bebegın sekerı sureklı düşük nezaman duzene gırer şekeri yaşayan varmı yada tehlıkesı varmı suan hala hastanedeler doktorlar çıkartımiyor duzene gıremeyene kadar