Ecos Merhaba güzel anneler hepinize iyi geceler dilerim. Sormak istediğim konu şu. 22 nisan benim kızımın doğum günü. Fakat ben ne hediye alacağımı bilemiyorum. Varsa bir fikriniz yardımcı olur musunuz lütfen? Konseptimiz minnie mouse olacak.
Milamoms Ecos biz ebeveyn kontrollu bisiklet aldık sunny baby bide fisher price eğitici tablet alacagm
Simiyy Ecos odası varsa şu mutfaklardan alabilirsiniz müzik kutusu atlı karınca falanda olabilir manidar olsun derseniz. Hediyeden anlıycak yaşta olmadığı için oyuncak bile olur 😄
Gizay230320 Benim kızım da 23 Mart’ta yaşına girdi biz hediye olarak akülü araba aldık çok seviyor bindirip sürdüğümuzde çok mutlu oluyor
Ecos Gizay230320 akülü arabada çok mantıklı hatta çok güzel bir hediye olurdu fakat bizim akülü arabamız var görümcemin kızına almış eşim o fazla kullanmamış. Tertemiz duruyordu. Şimdi bizim evimizde tekrar almaya gerek duymadım. Onu kullanır diye düşündüm
Fun Milamoms ya ben de o tabletten almak istiyorum bence severler dimi? Kızım 14 aylık karar verememiştim ama sanırım alıcam