Bsebse ben kullanıyorum canım inan Allah uretenden razı olsun..
meme ve mama gidiyor ama yavrum emdigini hemencecik kusuyo 😔😔😔😔
Mama içine onu katıyoruz 4ay 3 günlüğüz
İlk başta Aptamil ar maması verdi
Hem kabız yaptı hemde daha çoğaldı kusmasi
Meğerse tadı kötüymüş
55 günlükken Bebelac thickener kıvam arttırıcı mamayı eklemeye başladım