Eveeeeet yorgun,uykusuz üstü başı süt kokan herseye,herkese yetmeye calisan anneler 😁 nasılsınız bakalım bebişlerinizle hayat nasil gidiyor? Malum 6.ayımız ve ek gıdaya başlamış bulunuyoruz.neler veriyorsunuz,tadım sürecini nasıl geçiriyorlar istekliler mi yoksa isteksiz mi?bebeklerinizde hareketsel olarak ve dil gelişiminde neler oluyor? Nasıl bir aşama kaydettiniz bugüne kadar anlatın biraz sohpet edelim