Mimarbiranne Arkadaslar bebeğim anne sütü ve formül mama ile besleniyor, 2-3 gunde bir yapardı bugun 6. Güne girmek uzereyiz hala daha yapmadi napmam lazım zeytinyağı içirdim.baska ne onerirsiniz
Yeldanur Mimarbiranne kuru kayısı olmadı lavman deneyin lipalaks bize vermişlerdi bebeğiniz kaç aylik
Mutluluk Mimarbiranne bebeğiniz kaç aylik Sizde öyle bir sorun var mı ? Kuru kayısı zeytinyağ poposunu uyariyolar genelde birde karnına masaj
ercrv Mimarbiranne 1 Mimarbiranne 10 güne kadar yapmamaları normal diye biliyorum doktorumuz bize öyle söylemişti
Mimarbiranne Mutluluk bnm suan bagirsaklarim bozuk tam tersi kuru incir falan yedim bebek için etki eder belki diye
RuzgarMommys Bence artık doktora gitmek gerek cok olmuş allah korusun devam ettikçe kabizlik daha kötü oluyor
Balimpamugum Poposuna zeytinyağı sürebilirsiniz. Ayrıca Karnına ayalarına da zeytinyağı ile masaj yapıp sonrasında karnına mendil ısıtıp koyabilirsiniz. Sıcak masaj bağırsaklarını yumuşatır
Sultiii Nurse harveys damla alabilirsiniz zeytinyağı ve e vit içerikli o işe yarar yaramaz ise doktora lütfen uzun süreli kabızlık bebeklerde anal fistüle sebep olur geçmiş olsun
semaahmet Mimarbiranne kuzum yapar korkma on gün süresi var bı sıkıntı cikarkiyirsa bırak yapar kendi o
Laylaylaylaylom Mimarbiranne Eczaneden gliserin kansuk fitil alıp 3 te birinj kullanın hemen rahatlatir
Browni_61 Mimarbiranne kabiz olabikir kulak copune zeyrinyag surup makatina sokar gbi hafifi bastirn ama tm sokmyn o sekikde poposu uyarilp yapicaktir