AyseLinam doktorumuza kaka ile sorunu sormuştum . En az haftada 3 kere yapması lazım dedi yapmıyorsa sıkıntı dedi .
Hatta günde de 4 kereden fazla yaparsa oda sıkıntı demişti. Benim bebeğimde 2 aylık . 1 gün boyunca yapamamıştı . 1 gün sonra bezde kuru yer kalmayacak şekilde yaptı kakasını . O yüzden sen iyi bir doktora git bence .