Bizde 17.aya gireceğiz gunduz sadece öğle uykusuna uyuturken emziriyorum. Bir de gece uykusuna yatiracağim zaman. Gece boyu ise 3 4 defa kalkiyor emerek uykuya döndürüyorum. 1 yasindan sonra anne sütü %30 diger besinler %70 olmalı. Sık emzirmek iştahını kesebilir 👍