Muzik annem ısrar ediyor bu hafta gidelim doktora diye. Ya inşallah sedece kas ağrısıdır bebekleri kaldırıp indirdiğimiz için. Burada çok post okudum hemen hemen çoğu kişide varmış bu ağrı. Sanki plates yapınca geçbilecek bir ağrı gibi geliyor.
Sen de gece yatarak mı emziriyorsun ben aslında buna bağlıyorum hep solda bebeğim yatağa alıp öyle uzun kalıyoruz.