Flora Delimine 3 aylıktı yok emzik düştü yok susadım yok yatağına götürcem uyandı derken canıma bir tak etti aldım yatağına koydum bıraktım o gün bu gündür maşallah diyeyim kendi başına yatağında uyuyor 10 aylık
semaahmet Delimine xnm ben üç yaşında bıraktım o zor oldu ama olmustu uyukusu geldi hedi kziim besigine yat ben işleri yapayım dedim oda gitmiş yatmış ozman bu zmana kendi yatar şuan dört buçuk yaşında
zeynep_2020 Bende burda bekleyeyim 10 buçuk aylık şikayetçi değilim ama kendi uyuyabilse daha iyi tabi
Biscolataerkegim Delimine Şimdi tam zamanı unutursa şimdi unutur. Yatağına bırakıp uyutmayi hiç denedin mi. Veya sen sallarken ağlıyor mu yoksa mennun mu halinden
Delimine Birprensesannesi16 besikte yikiyo ortaligi canim aslinda Ben besikte saliodum bi gün baktm esim ayagina almis dahada tovbe biraktiramadim
Delimine Bide uykuya gecene kadar yirtiyo kendini kakila kakila agliyor yanina uzak pış piş yapanlara hayretle özerniyorum bunu asabilen varmi napmam lazim o sekile girmesi icin
Delimine Biscolataerkegim önce yikiyo ortaligi bende istiorm koyyum yerine uyusun ama sallanmaya baslayincada Ilk 10 15 dk yikiyo ortaligi sonra mayisiyo ama kan ter icinde kaliorum biraksam hic uyumaz 😒
Bebesaaaa Ya yemin ederim afedersinizpoppom koltuğa yapıştı yok mu çaresi ? Bıraksın artık sallanmayı
Biscolataerkegim Delimine E canım bu çocuk sallanarak uyumak istemiyor zaten ağlamasından belli 😌 Kucağında pış pış yapıp uyutsan bu halinden sakin olur emin ol