Senemmm11 ustunuzden yuk kalkmıs olsun o kadar da 🤗 stresi berbat kurtulmussunuz keyfini sürün. Evet ben de kargolanıyor dıye duymustum ama yegenıme gelın alın falan demısler, o da beklıyor ki ayagına gelsın, almaya gitmez, bu arada bir ay once mezun oldu halen gelmedi ya sıstem degıstı ya da daha basılmadıgı ıcın boyle oldu. Umarım kargolarlar ama ucret talep edeceklerı ıcın sızın gıtmenızı ısteyebılırler dıye dusunuyrm