Kizlar a101 e persembe gunu bebek malzemeleri geliyo . Kiwinin elektrikli sut pompasi geliyo 110 liraya ve gayet uygun fiyatli . Biz su an meme reddi yasadigimiz icin sagip vermeyi dusunuyorum . 1 kasik bile anne sutu alsa kâr cunku . Ancak fazla sutum yok . Emmedigi icin daha da azaldi . Goguslerim yumusak sagar mi acaba? kullanan ve memnun kalan var mi acaba ?