300121 🌼 Sizin bebeğiniz de gaz çıkaramama problemi yaşıyor mu? 🌼 Çıkaramayınca sinirlenip ağlıyor mu? 🌼 Emdiktem sonra bebeğiniz kusuyor mu?
sevgi88 300121 aynı sorunu bizde yaşıyoruz kusma çok emiyor ve geğirirken ıkınırken kusuyor doktorumuz bi süre sonra geçeceğini söyledi endişe etmeyin geçiyor
Mina_momy Küçükken tabiki yaşıyordu ıkınma sesleri hala aklımdan gitmez sabahlara kadar , Dediğim gibi sinirlenip ikinma , uyumama bunları yaşıyorduk Kusma ise fazla yediyse fazlaligini çıkarıyor.
_tubaa Mina_momy şuan 2 aylığı ve bunları yaşıyoruz ıkınma sabahlara kadar emdiğini geri çıkarma ne zamana geçer acaba
oykusilan 3 ay 20 gunluguz hala gazi var ama kendi daha rahat çıkarıyor emerken geri atıyor kendini biraz ama eskisi kadar kötü değil