Ozlemoz Eşim bana iPhone 11 almak istiyor daha, önce iPhone kullandım ama şuan kafam karışık açıkçası 😅 kullananlar var aranızda nasıllar memnunlar mııı
Senemmm11 Ozlemoz su kripto paradan parayı bulursam bende alicam ya önce kredi var onu kapatirim sonra iphone 11 de gözüm var 😂
Bebegimm1 Ozlemoz eşim kullanıyor memnun tek sıkıntısı alirken icinde sarj aleti ve kulaklik vermiyor birde kaskosu aşırı pahalli alirken dayanklı cam taktirin kılıfıda dayanikli olsun mazallah bir sey olursa parçası pahallidir😂😂
Bebegimm1 Ygz 11 white 128gb aldı eşim kutunun icinde sarj aleti kulaklik cikmadı teknosa 11lerde olmadigini soyledi ekstra dan aldı eşim 😊
Bebegimm1 Ygz geçen sene aldık bizde şasırmistık 7 8lerde sarj aleti veriyorlar 11 de neden verilmiyor o kadar yuksek fiyatı ama bi sarj aleti koymuyorlar içine demistik 🤭 siz ne zaman aldiniz bizim kutunun icinden cıkmadı 🤷♀️
Ygz Bebegimm1 ekim sonlarına doğru ben Arçelik’ten aldım şarj aleti ve kulaklığı vardı Kardeşime ağustos zamanlarında teknosadan aldık vardı hatta arkadaşım da aldı telefoncudan onda da vardı o yüzden şaşırdım. 12 de olmadığını biliyorumda 11 de ilk kez duydum.
Ygz Bebegimm1 ya baktım şimdi apple kaldırmış bazı modellerinde 11 de dahil. Mesela arçeliğe girdim baktım sitesine sarı renk 11 in birinde şarj aleti ve kulaklık var diğerlerinde yok artık olmayacakmış şaka gibi😅 alıcak kişiler mutlaka sorsun eski kutularda oluyor bazı yerlerde
Ygz Bebegimm1 ya baktım şimdi apple kaldırmış bazı modellerinde 11 de dahil. Mesela arçeliğe girdim baktım sitesine sarı renk 11 in birinde şarj aleti ve kulaklık var diğerlerinde yok artık olmayacakmış şaka gibi😅 alıcak kişiler mutlaka sorsun eski kutularda oluyor bazı yerlerde